Lipiec, 2011

Niedziela, 31 lipca 2011

14.0

Ultra Flite

Miało być :) Niestety deszcz nas przegonił, pokręciliśmy się więc po BB.
KategorieKategoria Asfaltem, Z ekipą Komentarze Komentarze 0 Data 31.07.2011 Top W górę

Takie tam pitu pitu

Sobota, 30 lipca 2011

17.0

Ultra Flite

Jakoś tak bez werwy przejechałem pętelkę do Lipowej. Muszę siąść nad mapką i wymyślić coś nowego, ile razy można to samo ciorać :/
KategorieKategoria Asfaltem Komentarze Komentarze 0 Data 30.07.2011 Top W górę

Przegibek z BBriderz

Piątek, 29 lipca 2011

Ultra Flite

Kiedy na FB pojawia się pytanie od Pawła o wielce wymownej treści "KTO SIĘ DZISIAJ WYBIERZE NA ROWER??" zalegałem przed TV przy bigosie autorstwa mej, jak to XXI wieczny polski wieszcz, CheEvaramawia, Pani Mamy :D.

No ale pogoda zaczęła się robić, no to co będę siedział, także spóźniony kulturalne 10 min, 18:10 melduję się pod Kauflandem. Tam czeka na mnie Paweł, Dawid (sponsor przefajnych zdjęć ze Skrzycznego), no i nieco spsuta pogoda. Po chwili dysputy nad przebiegiem trasy i wiszącymi nad Wapienicą ciężkimi chmurami, pojawia się niespodziewanie Maciek na szosie.

Później dość standardowo na Przegibek, na którym zaniechaliśmy z Pawłem spokojnej jazdy. Najpierw ja chcąc nieco podkręcić tempo na podjeździe, chciałem dać nieco mocniejszą zmianę (ale to profesjonalnie brzmi,nie? :P). Okazało się, że mimo iż jechałem z szosiarzem i Pawłem, zmiana była marna, bo dość szybko oddaliłem się na 15-20 m. Taką przewagę utrzymałem przez większość dystansu, nawet ją zwiększając i oddalając się od Maćka, jednak Paweł po dłuższej chwili doszedł mnie, by zaatakować na chwilę przed ostatnią prostą, 30-40 s do "punktu pomiarowego". W tym momencie plecy, regularnie mnie ostatnio bolące, połączone ze zbyt wczesnym, jak i zbyt agresywnym atakiem, sprawiły że końcówkę dokręcam resztką sił. No i drugi :) Choć czas 12:40 nie był moim najlepszym osiągnięciem, to i tak dostałem w kość :D

Potem szybki powrót do domu, bo żołądek już od postoju na górze nie dawał mi spokoju.
KategorieKategoria Asfaltem, Z ekipą Komentarze Komentarze 0 Data 29.07.2011 Top W górę

Dajesz Marian, dajesz :)

Czwartek, 28 lipca 2011

17.0

Ultra Flite

Pogoda z rana słoneczna, przemieniła się w (aktualnie) deszcz.

Widząc nadchodzące chmurzyska uznałem, że nie ma takiego siedzenia na tyłku, czas na rower.

Pomysłów na asfalty ciągle brak, także wyjechałem na Przegibek, z którego zjechałem z powrotem do BB.

KategorieKategoria Asfaltem Komentarze Komentarze 0 Data 28.07.2011 Top W górę

Nasze lokalne Baden-Baden, czyli Goczałkowice :D

Środa, 27 lipca 2011

Ultra Flite

Po przeczyszczeniu napędu, zmianie oponek na RK (po prawie 2 tygodniach katowania asfaltów, brawa za refleks), no i założeniu dętków od Geaxa (140g sztuka, idealnie do 800 gramowych Saguaro podejdą :P ), ruszyłem się z Pawłem na Goczałkowice.

A tam, jak to zwykle. Płasko, chamstwo w blaszakach, po staremu ;)
KategorieKategoria Asfaltem, Z ekipą Komentarze Komentarze 0 Data 27.07.2011 Top W górę

Tradycyjnie, asfaltami

Wtorek, 26 lipca 2011

Ultra Flite

Pętelka Przegibek - wschodnią stroną Żywieckiego - Lipowa - BB.
Czas na Przegibek 13:20 :D
KategorieKategoria Asfaltem Komentarze Komentarze 0 Data 26.07.2011 Top W górę

Goczałkowice

Niedziela, 24 lipca 2011

Ultra Flite

Po wczorajszej, pięknej, niewykorzystanej (cholerny TV, ile to można kupować :D ) pogodzie, spodziewałem się dzisiaj kolejnej okazji do poprawienia swej cudacznej, rowerowej opalenizny.

Oczywiście się przeliczyłem, choć nie zmokłem, bo udało mi się wrócić jakąś godzinę przed deszczem.

Pojechałem zobaczyć j. Goczałkowickie, no i choć nudno i płasko, nie kręciło mi się dzisiaj jakoś mega awesome. Raz że niewyregulowany zacisk dość skutecznie mnie hamował, a dwa przerzutki uznały że zastrajkują, no i zmiana wymagała skupienia, ale to już za mną :)

KategorieKategoria Asfaltem Komentarze Komentarze 1 Data 24.07.2011 Top W górę

Jak Ci na czymś zależy, to nie ma rzeczy niemożliwych :D

Piątek, 22 lipca 2011

10.0

Ultra Flite

Tak żem pomyślał, wybierając się w standardowo niepewną pogodę. Tym razem ubrałem jednak kurtałę, mimo tego, że jest to pożyczka od ojczulka, od którego posturą różnię się drastycznie, to jest genialna.

Po drodze chciałem chybcikiem zakupić leżące w TM już długi czas ochraniacze Adibasa, jednak okazało się, że z moimi kajakami to mogę je co najwyżej na ręce założyć, a i to niepewne.

Ruszyłem więc na Przegibek ( 13:48 ze startu stojącego od tablicy koniec zabudowań, po tablicę koniec ograniczenia 40km/h ) i walcząc ze sobą wturlałem się na górę. Na początku miałem myśli, żeby dojechać na szczyt i wrócić do domu, bo ledwo się toczyłem, ale po jakiś 3-4 minutach kryzys przeszedł, choć tempo szalone nie było w dalszym ciągu.

Na zjeździe do Międzybrodzia przekonałem się, że warto było wziąć z domu gacie dłuższe, bo w krótkich Specach było, delikatnie mówiąc, zajebiście zimno :P

Te chmury straszyły całą drogę :)

Potem standardzik do Żywca, skręt na Lipową, gdzie przycupnąłem pod wiaduktem, w nadziei, że deszcz towarzyszący mi właściwie od Przegibka nieco się uspokoi. Nie żebym sobie tam wypoczął, czy coś :D

Niestety był to pomysł głupawy, bo po wyjeździe padać zaczęło na poważnie, ale w Lipowej wróciło do stopnia mżawki.

Po drodze na Sarni, żeby dokręcić do 70tki, ale damn nie udało się :/

KategorieKategoria Asfaltem Komentarze Komentarze 0 Data 22.07.2011 Top W górę

Ja chrzanię takie lato

Czwartek, 21 lipca 2011

Ultra Flite

No krwa, czwarty dzień pada. Człowiek maluje pokój - chmury, ale sucho. Kiedy tylko mój wzrok przelatuje po ciuchach rowerowych, pompa się włącza i tyle z jazdy.

Ale dzisiaj, korzystając z wolnego od zakończonego wreszcie malowania, chciałem pogodę przechytrzyć, no i na rower ruszyć się rano.

Plan z racji nieco ograniczonego czasu zakładał pokonanie poniedziałkowej pętli w celu sprawdzenia, czy na świeżo pobiję czas przejazdu. A co, taka rozrywka.

Nie zdążyłem nawet na dobre zacząć się piąć na Przegibek, jak zaczęło padać. Padać to dobre słowo, bo lać nie lało, ale kapuśniaczek, czy "ciepły letni deszcz" to to nie był. Stanąłem więc w miejscu nieco osłoniętym od deszczu, przepakowałem telefon do plecaka, no i myślę. Jechać, czy wracać? Patrzę na licznik, godzina 10:40, czas mam do 13. Rozmyślania te przerwała mi fala nieco mocniejszego deszczu, która przekonała mnie do powrotu.

Nawet do Żywieckiej nie dojechałem, jak padać przestało. Zdecydowałem się na opcję pod tytułem "Po Bielsku + kompresor" i w tym klimacie rower na dziś zakończyłem.

O DEBILU <-słowo pasuje idealnie w Lce, który wyminął mnie w taki imponującej odległości, że smyrnąłem mu po lusterku rękawiczką, nawet nie wspomnę, bo coś się we mnie gotuje. Wyjedzie taki na ulicę potem i będzie ludzi krwa rozjeżdżał.
KategorieKategoria Asfaltem Komentarze Komentarze 0 Data 21.07.2011 Top W górę

Przegibek ogniem

Poniedziałek, 18 lipca 2011

Ultra Flite

Mimo średnio zachęcającej pogody, no i ciężkich z rana nóg, kiedy tylko skończyłem malować pokój, ruszyłem na rower.

Uznałem, że czuję się na tyle git, że spróbuję pojechać według kalendarza treningowego. Zapisane miałem w nim dziś 140-160 BPM i 3 x 5 min 180-190. Prawie się udało.

Prawie, bo kiedy próbowałem odkręcić się podczas początkowego fragmentu podjazdu na Przegibek, za nic nie mogłem przekroczyć 179 BPM. Decyzja stajemy.

Chwila przerwy, no i ogień pod Przegibek. Od tablicy "koniec strefy zabudowanej" do knajpy na górze wyszło mi 13:30, no i 2 serie pod rząd z głowy.

Następnie kierunek Żywiec, później Leśnianką (3 seria) do Lipowej, przystanek w sklepie (z Camela picie jakoś szybciej schodzi, dziwy :D ) i do domu. Niestety zamiast walić Piekiełkiem, chciałem odnaleźć wczorajszą trasę z drugiej strony, więc nieco średnia spadła. Ale i tak jak na to, że tydzień temu miałem lekki kryzys, no i nieustannie pomykam na Saguaro, to jest super.