Marzec, 2011

Niedziela, 27 marca 2011

8.0

Ultra Flite

Totalnie szalony wyjazd. Umówiłem się z Pawłem i Grześkiem oraz Maćkiem na wypad, jak zwykle "trasę wymyślimy", to myślę "szaleni są, może 80-90 km walniemy". Jakbym wiedział o ile się pomyliłem :P

Na początku odpadł Maciek z prostej przyczyny. Zapomniał zmienić godziny na zegarku :D Szczerze mówiąc, jechałem za Grześkiem wierząc, że wie co robi, także za wiele o trasie nie powiem, mam nadzieję że GPS wam pomoże ogarnąć trasę :D
Krótko mówiąc- było niesamowicie ciężko ogólnie, nie mówiąc o porze sezonu w jakiej się znajdujemy. 4 konkretnie podjazdy, w tym jeden z 365 na 886 m przejechany siłą woli. Dość duża prędkość średnia. No i życiówka. Mimo tego żyję :D
Parę fotek:

W Koniakowie, po meega podjeździe.

W Brzezinach, jak dorwaliśmy się do sklepu :D
Dzięki postrzeleńcy za wyjazd :) Do zaś!
KategorieKategoria Asfaltem, Z ekipą Komentarze Komentarze 4 Data 28.03.2011 Top W górę

Pierwszy teren w tym sezonie!

Piątek, 25 marca 2011

10.0

Ultra Flite

Wyruszyliśmy z Maćkiem po lekcjach z zamiarem objeżdżenia ścieżek w okolicy Zapory, okazało się że większość z nich jest rozjechana przez zwózkę, znaleźliśmy jednak jedną w dość dobrym stanie. Jednak kiedy okazało się że wspinanie się po lekko podmokłym gruncie nie idzie nam zbytnio, uznaliśmy że zjeżdżamy i przeskakujemy pod samą Zaporę. W trakcie zjazdu zrobiliśmy małą sesyję, jednak ciągle czekam na moje foty od Maćka :)

Po obskoczeniu singielków pod Zaporą, przeskoczyliśmy pod kościół w Nałężu (standardowa moja traska ostatnio) z zamiarem sprawdzenia jednej drogi znalezionej na GPSie. Jednak okazała się ona pełna wody, więc odpuściliśmy. Później po zdzwonieniu się z nowym członkiem naszej przeawesome ekipy wróciliśmy do BB wzdłuż torów i do domu.
KategorieKategoria Asfaltem Komentarze Komentarze 0 Data 26.03.2011 Top W górę

Wiosna idzie :)

Środa, 23 marca 2011

10.0

Ultra Flite

Pogoda coraz lepsza, dzisiaj słoneczko operowało dość przyjemnie. Trasa dość standardowa, tym razem od pupy strony przejechana. Z ciekawszych rzeczy, na podjeździe do kościółka w Jaworzu wyprzedził mnie szosowiec na ramie CUBE (żółta, koszulka, pozdrawiam :D ) który następnie przez cały podjazd cisnął na stojąco i ni cholery nie mógł mi odjechać. Jego mina kiedy się oglądał była bezcenna :)
Po za tym w najbliższym czasie zakupię koszulki Twomarku sztuk 2 i będę się lansował na szlakach :) Zakupiłem też kalendarz treningowy MR, więc od przyszłego tygodnia zacznę to jakoś systematyzować.
KategorieKategoria Asfaltem Komentarze Komentarze 0 Data 23.03.2011 Top W górę

Pierwszy dzień wiosny !!!

Poniedziałek, 21 marca 2011

3.0

Ultra Flite

Wreszcie informacja o wyjeździe na rower nie będzie wiązała się z umysłowym pukaniem w czoło rozmówcy, za niedługo z powrotem powitamy wiosennych rowerzystów. Tymczasem trzeba opierać się kolejnemu atakowi zimy.

Jak widać, dopadłem Photoshopa :D Jest to kolejny kamyczek do ogródka zmiany układu strony, ale na chwilę obecną naprawdę mi się nie chce :D
KategorieKategoria Asfaltem Komentarze Komentarze 0 Data 21.03.2011 Top W górę

Ostatni przedzimowy wyjazd :D

Środa, 16 marca 2011

8.0

Zaległy o dwa dni :D

Skróciłem nieco standardową traskę, wcześniej nawracając do domu.
KategorieKategoria Asfaltem Komentarze Komentarze 3 Data 18.03.2011 Top W górę

Sezon zaczęty po raz drugi

Sobota, 12 marca 2011

15.0

I'm back :)
Po dłuuuugim serwisie rowera, połączonym z rozebraniem i zalaniem Darta, wynalazłem chwilę na wyskok na rower. Przejechałem nieco okrojoną trasę która mimo panującej do niedawna zimy zdążyła mi się już znudzić :)
Mimo ubrania się dość luźno (gacie 3/4, na górę lekka thermo i koszulka rowerowa) było mega gorąco :P . Z ciekawszych rzeczy melduję że zacząłem "treningi" interwałowe - jak na razie luźne, na początek 10 min rozgrzewki, 1 min nawalania po pedałach, 5 min luzu i tak w kółko, po czym 10 min rozjazdu. Nóg do dzisiaj nie czuję :)