Październik, 2010

Sobota, 30 października 2010

12.0

Ultra Flite

Bielsko-Dankowice, tam chwila biegania na stadionie, kolanko się przypomniało i pół godziny siedzenia do momentu w którym mogłem siąść na rower.
Sezon się kończy, zaczyna pizgać :/
KategorieKategoria Asfaltem Komentarze Komentarze 0 Data 30.10.2010 Top W górę

Blog psuje się pod Firefoxem

Poniedziałek, 25 października 2010

Ultra Flite

Niewiedzieć czemu (validator nic nie widzi) blog w Firefoxie 3,6 ma błąd na błędzie.
Na bank działa w Chromie. Nie mam fioletowego pojęcia czemu tak się dzieje, za wszelką pomoc w tej materii będę wdzięczny.

E: Udało mi się doprowadzić do sytuacji w której FF pięknie ogarniał stronę, jednak Gugiel Chrome się gubił, a on jako że go używam ma pierwszeństwo, więc jeszcze trza nad tematem popracować.

Soszów z nową bandą

Niedziela, 24 października 2010

8.0

Ultra Flite

Wycieczka ta zaczęła się od podrzucenia Wojtkowi pomysłu na jakiś wypad w obecny łikend. Wojtek uruchomił znajomości i okazało się, że pojechało nas 5 sztuk.

Trasa miała być "generalnie w stronę Czantorii", a skończyło się na Soszowie i planowanych, lecz (na szczęście :) )nie ogarniętych Trzech Kopcach.

Później zjazd do Wisły-technicznie nuuuda, ale bardzo szybki i z asfaltowymi nawrotami.

Potem przez Brenną do BB.
Dzięki panowie szlachta za wypad, było miodnie.
GPS
KategorieKategoria Soszów, Teren Komentarze Komentarze 2 Data 24.10.2010 Top W górę

Kozia + Dębowiec

Piątek, 22 października 2010

9.0

Ultra Flite

Zmanierowany tygodniem, wyskoczyłem na rower z zamiarem osiągnięcia Koziej.
Okazało się że obcykany przeze mnie czerwony jest rozkopany (ALP rulez :/) i luźna ziemia sięga kostek, więc uznałem że szkoda zabawy, kiedy zobaczyłem tajemniczą białą strzałkę na drzewie, która majaczyła nad dziwnie wyraźną ścieżyną.

Ścieżyna tak okazała się, owianą tajemnicą poliszynela, trasą FR na Koziej. Jako że wyleciałem w dolnej, stosunkowo prostej części, radochę miałem niesamowitą i przejechałem ten kawałek 2 razy.

Potem ogarnąłem Dębowiec, na którym zapomniałem telefonu więc 3 km dostałem ekstra :)
GPS
KategorieKategoria Dębowiec, Teren Komentarze Komentarze 1 Data 22.10.2010 Top W górę

Trzy szczyty wraz z trzema wycieczkami

Sobota, 9 października 2010

10.0

Ultra Flite

Plan był prosty. Zbieramy jak najwięcej osób i śmigamy umiarkowanie trudną trasę Szyndzielnia-Klimczok-Błatnia.Skończyło się na Maćku i mnie.

Na podjeździe spotkaliśmy parę rowerzystów, której męska część zaczęła od wysokiego C, wyprzedzając nas naprawdę dobrym tempem. Potem wiele razy się wyprzedzaliśmy, by ostatecznie rozjechać się na Szyndzielni gdzie wcieliśmy danie kolarza:) . Później mignęli nam podczas przerwy na wysłanie zdjęć na lotnisku.

Pierwsza wycieczka z tytułu trafiła się nam w schronisku na Szyndzielni więc legliśmy na trawie.

Później kierunek Błatnia, gdzie spotkaliśmy drugą grupę, która z równą pasją co poprzednicy pchała się nam pod koła.

Później zjazd czerwonym (chyba najlepszy pomysł na zjazd- kamienie są jedynie na odcinku ok. 500m, fajny szybki ale z technicznymi fragmentami) do Jaworza gdzie namierzyliśmy ostatnich wycieczkowiczów.

Ten wpis może nieco rozjechać bloga, ale opanuję to w najbliższym czasie.

Pierwsza seta!

Sobota, 2 października 2010

10.0

Ultra Flite

Zdecydowanie najbardziej pojechany wypad sezonu.
Plan pierwotny zakładał przejazd trasy Bike Maratonu w Ustroniu, czyli ~80km.

Po dość szybkim dojeździe do Ustronia, wskoczyliśmy na początek owej trasy, jednak na pierwszym podjeździe pokazały się objawy wczorajszego dość mocnego wypadu, a mianowicie zaczął łapać mnie dość mocny skurcz w kolanie.

Maciek, oaza spokoju nie zamordował mnie i wróciliśmy do Bielska, ale ból w kolanie ustąpił, więc wpadłem na szalony pomysł podbicia setki.

Po zjedzeniu pizzy, Maciek odpadł z powodu temperatury, ja zaś pomknąłem ku chwale i glorii w kierunku Dankowic, które to wybrałem z racji obeznanej trasy.

Tak wyglądał mój szperacz, choć jednemu kretynowi wyprzedzającemu na trzeciego nie wystarczył, więc ratowałem się skokiem na chodnik.
GPSa nie ma-bateria mi padła.
KategorieKategoria Teren Komentarze Komentarze 2 Data 03.10.2010 Top W górę

Asfaltowa 50tka

Piątek, 1 października 2010

8.0

Ultra Flite

Po dwóch tygodniach abstynencji od rowerowania, spowodowanych równocześnie złą pogodą, jak i pierwszymi próbami majstrowania przy (no właśnie, muszę pomyśleć nad jakąś mega hiperpr0 nazwą :P ) rowerze, przypomniałem sobie jak się jeździ :D

Przypomnienie to polegało na asfaltowej walce z nienormalnymi kierowcami, ale nawet oni nie zepsuli mi tak zajefajniej pogody-słoneczko mimo niewysokiej temperatury operowało całkiem na plus.

GPS
Nie wszystkie dane będą uzupełnione, bo niestety kabel od licznika się odmeldował, a GPS nie jest zbyt wiarygodny.