Wpisy archiwalne w miesiącu
Styczeń, 2011
Dystans całkowity: | 100.94 km (w terenie 13.10 km; 12.98%) |
Czas w ruchu: | 04:37 |
Średnia prędkość: | 21.86 km/h |
Maksymalna prędkość: | 25.00 km/h |
Suma kalorii: | 2199 kcal |
Liczba aktywności: | 4 |
Średnio na aktywność: | 25.24 km i 1h 09m |
Więcej statystyk |
Po mieście
Czwartek, 20 stycznia 2011
15.00
km
Teren -
1.00
km
Czas -
00:44
Średnia -
20.45
km/h
V max teren -
0.00
km/h
HR max -
(%)
BPM
HR avg -
(%)
BPM
kcal
4.0
°C
Ultra Flite
Najpierw przez plac budowy do sklepu z KTMami żeby się przymierzyć do ramki 19', potem do Maćka pomóc mu z rowerem.
Zimówka już prawie rozebrana, nawet serwis piasty zrobiłem :)
Ktm wisi na allegro, tu jest link.
Zimówka już prawie rozebrana, nawet serwis piasty zrobiłem :)
Ktm wisi na allegro, tu jest link.
Wreszcie noga podawała :)
Poniedziałek, 17 stycznia 2011
41.00
km
Teren -
7.00
km
Czas -
01:20
Średnia -
30.75
km/h
V max teren -
0.00
km/h
HR max -
(%)
BPM
HR avg -
(%)
BPM
kcal
7.0
°C
Ultra Flite
Miałem zaplanowany wyjazd na Szyndzielnię, ale po spotkaniu na lotnisku Pawła, który wyperswadował mi ten szaleńczy pomysł, kulnąłem się z nim na pętelkę do Jaworza.
Wracając zaatakowałem jeszcze Stare Bielsko, z nadzieją na ładny zachód, niestety testując trasę wyznaczoną przez GPSa straciłem show :D
GPS
Średnia astronomiczna, bo muszę jakoś naprawić rozminięcie się czasu z BS a licznika.
Korzystanie ze słoneczno-odwilżowego stycznia.
Niedziela, 16 stycznia 2011
19.54
km
Teren -
5.10
km
Czas -
00:57
Średnia -
20.57
km/h
V max teren -
25.00
km/h
HR max -
(%)
BPM
HR avg -
(%)
BPM
961
kcal
9.0
°C
Ultra Flite
Najpierw na Zaporę, potem po zeszyt z Dojcza :)
Takich ferii zimowych nie pamiętam jeszcze, jutro najpewniej też wsiądę na rower, a dopiero w czwartek mają nadejść mrozy.
GPS
Nadszedł czas i na mnie....
Sobota, 15 stycznia 2011
25.40
km
Teren -
0.00
km
Czas -
01:36
Średnia -
15.87
km/h
V max teren -
0.00
km/h
HR max -
(%)
BPM
HR avg -
(%)
BPM
1238
kcal
10.0
°C
Ultra Flite
...i ja zacząłem sezon rowerowy wcześniej niż każdy normalny homo sapiens.
Po odebraniu bika z serwisu w zeszłym tygodniu, ciągnęło mnie do dwóch kółek jak cholera. Korzystając z porannego deszczu skręciłem Kata, przyozdobiłem go (a właściwie ją :P ) w nową pompeczkę i po obiedzie ruszyłem w świat.
Zacząłem od skierowania się w stronę Starego Bielska, gdzie jak pamiętałem znajduje się parę niezłych asfaltowych podjazdów. Nie myliłem się, jednak przerwa w jeździe dała o sobie znać - podjazd był morrrrrderczy :D, ale jak będzie widać po tracku, wcale nie przeszkadzało mi to w kilkukrotnym pokonywaniu wzniesień.
Potem standardowo na lotnisko, przez asfalty w Wapienicy, koło Zapory i do domu :)
W najbliższym tygodniu pojawi się u mnie rowerek zimowy, który poczeka na zimniejsze czasy, póki co jeżdżę na Flajcie.
Krowiasty, flashowaty GPS :)
Sprzedam rower.
Sobota, 8 stycznia 2011
0.00
km
Teren -
0.00
km
Czas -
Średnia -
km/h
V max teren -
0.00
km/h
HR max -
(%)
BPM
HR avg -
(%)
BPM
kcal
°C
Ultra Flite
Mam do sprzedania rower KTM Ultra Flite w rozmiarze 21' z sezonu 2010.
Rama: KTM Alloy 6061 triple-butted
Widelec: ROCK SHOX Dart 3 (100 mm)
Manetki: Deore Rapidfire Plus
Przerzutka t: Deore XT s
Przerzutka p: Deore Downswing
Kaseta: Shimano HG50-9
Korba: Shimano M442
Pedały: Wellgo
Hamulce p/t: Shimano M486 180/160
Dźwignie hamulca: Shimano M486 Disc
Piasty: Shimano M495 Disc CL
Obręcze: Rigida Taurus 2000 Alloy
Szprychy: DT Swiss champion 2.0
Opony: Conti Race King 2.0
Ster: Richtey OE Press-Fit integrated
Mostek: Richtey OE
Kierownica: Richtey OE flat
Gripy: KTM VLG-311 Gel
Siodło: KTM VL-1205
Sztyca: Kateem SP-614
Wygląda cycuś glancuś po za nieładną rysą w środkowej części dolnej rury, załatwioną dzięki uprzejmości operatora bramki na Skrzycznem.
Nakręcone ma jakieś 1600 km bo różne dane mam na BS i w liczniku, który aktualnie leży bez baterii
Foty na blogu, a dokładniejsze tutaj:
http://picasaweb.google.com/konraddymek/KTMUltraFlite?authkey=Gv1sRgCLvAkZGipe2CWA#
Z uszkodzeń to jedynie te widoczne na zdjęciach, zdarty lakier na widełkach od "chain suck-a" i porysowana od regulacji sztyca. Reszta to nic poważnego, zwykłe tam od jazdy.
Przegląd zaliczony, wszytko działa.
E: Nowe, lepsze foty:
http://picasaweb.google.com/103399684494731312396/KTM?authkey=Gv1sRgCL6Eu9n76P_MQA#
No i cena. Co powiecie na 2400 do negocjacji?
Rama: KTM Alloy 6061 triple-butted
Widelec: ROCK SHOX Dart 3 (100 mm)
Manetki: Deore Rapidfire Plus
Przerzutka t: Deore XT s
Przerzutka p: Deore Downswing
Kaseta: Shimano HG50-9
Korba: Shimano M442
Pedały: Wellgo
Hamulce p/t: Shimano M486 180/160
Dźwignie hamulca: Shimano M486 Disc
Piasty: Shimano M495 Disc CL
Obręcze: Rigida Taurus 2000 Alloy
Szprychy: DT Swiss champion 2.0
Opony: Conti Race King 2.0
Ster: Richtey OE Press-Fit integrated
Mostek: Richtey OE
Kierownica: Richtey OE flat
Gripy: KTM VLG-311 Gel
Siodło: KTM VL-1205
Sztyca: Kateem SP-614
Wygląda cycuś glancuś po za nieładną rysą w środkowej części dolnej rury, załatwioną dzięki uprzejmości operatora bramki na Skrzycznem.
Nakręcone ma jakieś 1600 km bo różne dane mam na BS i w liczniku, który aktualnie leży bez baterii
Foty na blogu, a dokładniejsze tutaj:
http://picasaweb.google.com/konraddymek/KTMUltraFlite?authkey=Gv1sRgCLvAkZGipe2CWA#
Z uszkodzeń to jedynie te widoczne na zdjęciach, zdarty lakier na widełkach od "chain suck-a" i porysowana od regulacji sztyca. Reszta to nic poważnego, zwykłe tam od jazdy.
Przegląd zaliczony, wszytko działa.
E: Nowe, lepsze foty:
http://picasaweb.google.com/103399684494731312396/KTM?authkey=Gv1sRgCL6Eu9n76P_MQA#
No i cena. Co powiecie na 2400 do negocjacji?
Komentarze 0
08.01.2011
W górę