Maj, 2011

Niedziela, 29 maja 2011

20.0

Ultra Flite

W związku z tradycyjną weekendową ulewą trwającą od 15 w piątek do spokojnie 18 w sobotę, planowany wyjazd na Luboń nie wypalił. Trzeba było więc coś szybko sklecić, bo ICM podawał, że cała niedziela będzie słoneczna. Oczywiście z Pawłem się nie skonsultowałem, bo dzisiaj miałem multum spraw do "przetrawienia" na rowerze, więc towarzysz podróży byłby ze mnie żaden :)

Zmieniłem zatem wczoraj oponki na nieco bardziej "szosowe" Race Kingi, które dziś na kompresorze dobiłem do hardkorowych 3,5 bar. Dość szybko przekonałem się, że tego typu oponki wymagają nieco innego podejścia w warunkach innych niż suchych. Na 3 km testując jak mocno mogę się przechylić w ostrym zakręcie, odjechał mi przód. Na całe szczęście bo za drobnymi rysami na lewej nodze nic się nie stało.

Dość szybko okazało się, że miesiąc jazdy na oponkach ~800g sztuka o terenowym bieżniku jest całkiem niezłym treningiem i nie mam większego problemu z utrzymaniem średniej dotychczas dla mnie nie dostępnej.

Kolejny (prawie) fail na RK wypadł na przejeździe z Jaworza do Górek. Na błocie odjechał mi cały rower, szybko go jednak ogarnąłem.

<długi, nudny fragment Brenna - Wisła>

Kiedy minąłem rondo w centrum Wisły, kierując się na Salmopol, z ciekawości włączyłem stoper. Po dłuugim średnio nachylonym fragmencie, uznałem że warto byłoby lekko podregulować przednią zmieniarę, bo łańcuch nieco ocierał się o prowadnicę. W trakcie tegoż serwisu z tunelu pod skocznią wyłonił mi się Paweł wraz z Grześkiem i ekipą, którzy nie omieszkali skomentować mojego samotnego wypadu :D Kiedy wreszcie Deorka zaczęła współpracować, rozstaliśmy się, a mnie czekała mordęga.

Po uff 45 min od ronda, pojawiłem się na Białym Krzyżu, gdzie posiliłem się i (jak teraz na siebie patrzę, to wiem że było warto) przejechałem się kremem do opalania.

Następnie nastąpił zjazd, który trwał nieco ponad 5 min i dostarczył mi morze endorfin. Pod jego koniec dojechał do mnie gość na szosówce, który jest bohaterem dnia :D

A dlaczego? Otóż za cholerę nie mógł mi w Szczyrku odjechać, jechaliśmy w "peletonie", który najpierw prowadził on, następnie ja.

Kiedy przed wyjazdem ze Szczyrku zniknął mi z pola widzenia, myślałem że to koniec. Jednak kiedy przejechałem Buczkowice, zobaczyłem charakterystyczną koszulkę. Skubany pojechał jakąś krótszą drogą :D Niestety tak wyprułem się, aby go dogonić, że na krótszym podjeździe uciekł mi zupełnie i choć widziałem go właściwie do Lipowej, to daleko było mi do ataku nań.

Z Lipowej skierowałem się do Żywca, by (tym razem już nie błądząc) machnąć kółeczko wokół Żywieckiego. Machnąłęm :) Tym razem spróbowałem pętlę dokręcić i faktycznie, da się :) Na tym fragmencie stuknęła mi 100.

I choć pierwotny plan zakładał nieco inną trasę, wsłuchując się w Ironów, przegapiłem zjazd i postanowiłem nie wracać i pojechać standardowo, przez Leśną.

Kiedy dojechałem do Lipowej, gdzie zażyłem sobie nieco odpoczynku w cieniu przydrożnego drzewa, zadzwonił Tato, mówiąc że za 10 min będą w Żywcu i jak chcę iść na jakowy obiad, to żebym wpadł. Wierzcie, niezależnie od ilości nadrobionych km (10) organizmowi jadącemu na Corniakach nic więcej do szczęścia niż zupa cebulowa zapita zimną Colą do szczęścia nie potrzeba :D

Następnie, choć już bez werwy, walcząc z samym sobą i o każdą 0,1 km na liczniku dojechałem do BB.

Straszny klocek mi wyszedł, gratulacje dla tych, którzy dotrwali do końca :)
KategorieKategoria Asfaltem Komentarze Komentarze 0 Data 29.05.2011 Top W górę

Ostre

Środa, 25 maja 2011

22.0

Ultra Flite

Dawanie po garach do Ostrego. W weekend szykuje się grubo, więc 2 dni przerwy :)
KategorieKategoria Asfaltem Komentarze Komentarze 0 Data 26.05.2011 Top W górę

Ścieżka zdrowia

Wtorek, 24 maja 2011

22.0

Ultra Flite

Przejazd "Ścieżką zdrowia". Cholerstwo masakryczne, ale kiedyś to muszę przejechać na raz :P
GPS
KategorieKategoria Asfaltem, Teren Komentarze Komentarze 0 Data 25.05.2011 Top W górę

Kalendarz treningowy czas zacząć :)

Poniedziałek, 23 maja 2011

18.0

Interwały nastawione na siłę. Nuuuda :/
KategorieKategoria Asfaltem Komentarze Komentarze 0 Data 23.05.2011 Top W górę

Skrzyczne

Sobota, 21 maja 2011

18.0

Ultra Flite

Na luzie pojechaliśmy z Maćkiem sprawdzić podjazd od Ostrego na naszego lokalnego King Konga.

Najpierw zajechaliśmy na stację, gdzie sprawdziłem ciśnienie w oponach. I szok - po 1.5 bara w każdej :) Nie ma się co dziwić, że rower tak ciężko szedł. Po dopompowaniu do ludzkich 2.5/2.8 pojechaliśmy do Ostrego.

Tam po chwili przerwy podjęliśmy mozolny, choć i tak lepszy niż przy pierwszymataku podjazd pod Skrzyczne.

(Wiem, lekko poszalałem z PSem, ale zdjęcie pierwotne nie było szałowe :P )
W dodatku, około 200m w pionie przed szczytem, zaczęły zbierać się wokół nas (choć nie nad nami na szczęście) czarne chmury, a po jakiś 15 min z okolic Żywca doszły nas grzmoty. Potem uciekliśmy na niebieski szlak, gdzie niemalże biegnąc z rowerem na ramieniu, przeskakiwaliśmy kamulce :P

Jednak po dotarciu do schroniska chmury odpłynęły w drugą stronę, więc postanowiliśmy zaatakować Biedronę w celu uzupełnienia zapasów, bo podjazd wysuszył nasze bidonki :) Zjechaliśmy więc tak jak w powyższym wpisie do Szczyrku, a potem do domu.

Trening popołudniowy 10

Wtorek, 17 maja 2011

Ultra Flite

Odciągnięty od nauki (dzięki, Paweł :D ) wybrałem się z Pawłem na ścieżkę zdrowia, gdzie zobaczyłem jak daleko mi do jakiegoś konkretnego lvl technicznego, następnie na Szyndzielnię, Klimczok i przerąbanie kamienistym zjazdem do Bystrej.

Kupiłem wreszcie krótkie gacie, Spece i są mega :)

Ehh, przeklęty..

Piątek, 13 maja 2011

Ultra Flite

Po tygodniu zajobu w szkole, rączo pobiegłem na rower z zamysłem zajechania się w trupa na pętli 8h. Ta. Skończyło się na złamanej szprysze i wielkiej centrze na pierwszym rozgrzewkowym kółku. Pękła szprycha, którą załatwiłem sobie wstępnie gdzieś w połowie zeszłego sezonu, ale były ważniejsze wydatki :/ Tak czy owak, kółko już grzeje się w Twomarku :)
KategorieKategoria Teren Komentarze Komentarze 0 Data 13.05.2011 Top W górę

Wreszcie objechałem tę pętlę :D

Środa, 11 maja 2011

10.0

Ultra Flite

Korzystając ze zwolnienia (tak, zwolnienia) z pierwszych lekcji urwałem się w tak zawalonym tygodniu na rower i kombinując jak koń pod górkę wybadałem przebieg pętli zawodów 8 h :D
Tymczasem spadam do fizyki :/
KategorieKategoria Asfaltem, Teren Komentarze Komentarze 0 Data 11.05.2011 Top W górę

Samotna dziewięćdziesiątka...

Niedziela, 8 maja 2011

Ultra Flite

...czyli ile wyszło z epickiego wyjazdu w góry :)

Kiedy rano obudził mnie budzik, który nastawiłem na wyjazd z Pawłem i Ekipą, zobaczyłem zalane deszczem okno i poszedłem spać dalej :)

Kiedy obudziłem się koło 9, za oknem świeciło słońce, a ICM nie przewidywał opadów na resztę dnia. Zawiozłem więc rodzince kupony na Rodzinny Rajd Rowerowy, bo nie zebraliby się do startu, podjechałem na start Zawodów 8h.

Następnie z chęcią zdobycia Skrzycznego od Ostrego skierowałem się do Lipowej, jednak po chwili przerwy siły ze mnie uszły, skierowałem się więc w stronę Żywca, a konkretniej zapory na Tresnej.

Po absolutnym zgubieniu się w centrum Żywca (dzięki za coś takiego jak nawigacja głosowa w telefonie :P ), ruszyłem w kierunku zapory.

Kiedy siadłem sobie celując w miejsce z Widoczkiem przez wielkie W, naszły mnie wątpliwości czy aby na pewno objazd całego Żywieckiego jest możliwy bez pakowania się na drogę 69, która to mnie nie radowała.

Wróciłem więc właściwie tak samo jak przyjechałem, trzaskając po drodze pierwszy tysiąc w sezonie, w zeszłym roku padł dopiero 26 sierpnia. Progres jest :P

Przerwa od roweru na najbliższe 2 tygodnie, może w piątek coś pokręcę, trzymajcie kciuki za ocenki :P
KategorieKategoria Asfaltem Komentarze Komentarze 2 Data 08.05.2011 Top W górę

Takie tam po mieście

Sobota, 7 maja 2011

Ultra Flite

Takie kulanko po mieście z rodzinką