d41 - Deszczowo, technicznie

Czwartek, 5 kwietnia 2012

6.0

Ten dzień przerwy w środę to dobra rzecz jest. Porządne naładowanie baterii, choć tylko na czwartek ;)

Niestety dzisiaj pogoda sprawiła, że do wyjścia nie wystarczyła naładowana biobateria, potrzeba było również niemało samozaparcia... Od rana szaruga na niebie, ale odłączenie prądu w domu (od soboty, kiedy drzewo walnęło na ulicę, ciągnąc za sobą druty i słupy, elektrycy coś tam dłubią) przekonało mnie, że nie mam tu nic do roboty, toteż wskoczyłem na KATa, aby wykonać planowy trening techniczny.

A jak techniczny, to... Cygan :D Na pierwsze szlify założyłem sobie, że raczej przypatrzę się podjazdom niż zjazdom, bo nie dość, że sezon jeszcze młody, to w dodatku rozoranie ochraniaczy przy podparciu się nie byłoby radosną wieścią.

Jedyny techniczny element ze zjazdów na dziś, to ta ścieżka w poprzek

Jak zaplanowałem, tak zrobiłem i śmigając w większości znanymi już ścieżkami przeskoczyłem pod wyciąg na Szyndzielnię, gdzie wyczaiłem całkiem fajną, szybką i techniczną ścieżkę. Do zapamiętania!

"Widok" z Dębowca

Później wspinaczka na Dębowiec, z którego Konnym (naprawili już dziurę) do Wapienicy już w konkretnej ulewie.

Na koniec do Twomarku/Speca po dętki dla Tomka i z toną wody w butach do domu. Wyszło krótko, ale intensywnie ;)

Muzycznie to w sumie Slash

tajemniczyjogurt | 17:43 sobota, 7 kwietnia 2012 | linkuj |
Dziękuję za życzenia :). To ja życzę oczywiście smacznego śniadania, z mnóstwem białek i węgli. No i żeby koła nigdy nie przypominały jajek, i żeby producentom nagle spodobał się pomarańczowy kolor :D

Z polskiego mam 3, więc jest wiersz biały :D

kundello21 | 05:22 piątek, 6 kwietnia 2012 | linkuj |
Też bym sie wybrał:p

kondzios230 | 20:31 czwartek, 5 kwietnia 2012 | linkuj |
Oj, no. A wiedziałem, że w BB jesteś? Uznałem, że jak dzień roboczy, to nikt o 10:30 na rower nie pójdzie ;)

Dawid | 20:30 czwartek, 5 kwietnia 2012 | linkuj |
I nie dał znać że jedzie pojeździć...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa latdw

KategorieKategoria Cygański, Teren, MTB, Sam Komentarze Komentarze 4 Data 05.04.2012 Top W górę