d130czy coś - Foto & podsumowanie sezonu 2012

Środa, 21 listopada 2012

Tak na zakończenie skrobania na BSie mnie naszło, coby sobie powspominać, ostrzegam, pewnie będzie wiało nudą ;) Jak ktoś woli cyferki niż literki, zapraszam na mój profil na Stravie, gdzie kontynuuję prowadzenie moich statystyk.

W przeciwieństwie do poprzedniego podsumowania, nie będzie rozliczeń z celami, bo chyba rok temu byłem tak leniwy że żadnych sobie nie założyłem. Dobrze :)

Tak pokrótce, nim do fot przejdziem:
Styczeń - początek realizacji nadanego mi przez Maćka planu- jeszcze raz, dzięki za wszystko Mistrzu! Czyli marszobiegi, dom, odgrzebanie zimówki i tyle.
Luty - dalej stacjonarka, więcej zimówki, test u Pawła - kolejna osoba do podziękowań :) i szosowanie
Marzec - przesiadka z szosy na trekinga, parę treningów z chłopakami z BikeDoctors Team i powrót do życia KTMa, ale dalej bezpłciowo :P
Kwiecień - wreszcie trochę więcej terenu, wypad do Wrocławia do Tomka i pierwszy maraton - od razu Wrocławskie błoto :) Na koniec świetna pętla z chłopakami z bbRiderz
Maj - epicka wyprawa z bbRiderz na Turbacz, dość sumienne treningi oraz kolejna świetna, tym razem trójkowa, górska pętla przy Polsko-Czeskiej granicy
Czerwiec - w zeszłym roku miesiąc najgorszy, w tym, zdecydowanie najlepszy :) Zaczęty XC w Krakowie - mimo "ogórowej" rangi udało mi się (i sprzęt) na nim konkretnie poobijać, ale byłem 5 open :P Później kupno świetnej szosy od Marka i na zakończenie miesiąca piękny wynik w Wiśle - 2 kapcie i 4 miejsce w kategorii to przyjemna sprawa :)
Lipiec - miesiąc choć rozjazdowy, nieźle przejeżdżony. Sporo szosowych kilometrów na Kaszubach, w tym dość udany atak na życióweczkę :) Na koniec poszerzenie rowerowych kontaktów w BB aż po ojczyznę Guinessa.
Sierpień - stosunkowo udany debiut na MTBM - 6msc M1 w Ustroniu i długa, prawie ponadtygodniowa seria rowerowa. Poznanie na wypadzie naszego olimpijczyka Marka K. a na koniec testy w Twomarku, które co nieco zamięszały w wizji mojego przyszłego roweru ;)
Wrzesień - miesiąc treningowo zmarnowany. Coś tam jeździłem, ale z przeróżnych powodów nie trzymało się to kupy, co było widać na lokalnym, Bielskim XC. Po za tym, miesiąc zaczęty od masakrycznego występu w Zawoi, a zakończony rezygnacją ze startu w Istebnej.
Październik - kontynuacja wrześniowego lenia, większość szosy. Lenistwo doprowadziło mnie do przejścia na bezobsługową Stravę :) Pisarz ze mnie żaden :P

I foty :D

Testy u Pawła

Katowanie zimówki ;)

Z bbRiderz

Z Tomkiem pod Wrocławskim sedesem :P

Pierwszy maraton

...w kupie siła :)

Zażenowany występem na ziemi Królów

Rekonesans trasy BM Wisła 2012 z Tomkiem...

...i sam maraton

Tęczowa Strzała w Gdynii

Pudło w Ustroniu

Beznadzieja w oczach w Zawoi :)

Pętla Beskidzka od "złej" strony :)

Piękne "zakończenie" sezonu z bbRiderz. 12 osób, Marek Konwa, Remik Ciok, czego chcieć więcej?

"A w nowy sezon wjeżdżam tak"