d30 - Otwarcie sezonu na kolarską opaleniznę

Niedziela, 18 marca 2012

15.0

Na zaproponowaną przez Grześka niedzielną pętlę wokół Goczałkowic standardowo się lekko spóźniłem, choć tym razem wraz z Pawłem.

Ilość ludzi, którą na lotnisku zobaczyłem zaskoczyła mnie dość mocno - zamiast standardowej 3-4 pojawiło się osób 8, z czego część świeża, także jak pozostali członkowie "starej gwardii" się pojawią, to powinno być super :)

Przerwa na łatanie dętki gdzieś w Strumieniu

Najpierw nieco kręcąc śmignęliśmy na Międzyrzecze, później w Rudzicy pauza w sklepie, potem długi fragment z dość fajną średnią rzędu ~28-30 km/h, przerwa na łatanie dobitej dętki, znów długo długo nic, chwila na zdjęcia na tamie na Goczałkach, zjazd na kolejny popas pod sklep, no i rozjazd w Mazańcowicach.

Na tamie

Jechało mi się spoko, chłopaki z początku podśmiewali się z mojej pozycji na grzybiarza, ale jak przyszło co do czego i można było schować się do mojego tunelu aero, to nikt nie marudził ;)

Ukradłem Maćkowi mapę:

malheureux | 21:39 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj |
Fajnie z tak licznym peletonem pośmigać :) Gratuluję dystansu :)

tajemniczyjogurt | 18:24 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj |
Duże kółka rzucają się w oczy. Nie miałem zamiaru porównywać średniej. Chciałem moim komentarzem wyrazić to, że wszędzie są dzisiaj jakieś otwarcia. W sumie to ładna pogoda się trafiła, jutro ma być już zmiana :(

kondzios230 | 18:13 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj |
SZOSOWYM, słowo klucz ;) My tu gorole niskopienne są, tylko Piaseq ma rozdwojenie jaźni ;) No i ja, zatwardziały w bojach trekkingowiec :D

tajemniczyjogurt | 17:50 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj |
Na wrocławskim szosowym otwarciu sezonu było ze 30 osób. Machnęli 140 km ze średnią 30 km/h. Dobrze, że mnie tam nie było :D

piaseq | 17:38 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj |
Było przednio. Dzięki za super towarzystwo!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ijree