Kończąc sezon

(101%)

1921

-1.0

Na góralu oczywiście :) Z powodów w notce wymienionych następny wypad będzie albo na szosce lub jeśli spadnie fajny śnieg to na zimówce.

Zniszczenia po zeszłorocznej powodzi

Korzystając z nie najgorszej pogody wskoczyłem (heh, brzmi to ironicznie na termo, ciuchy rowerowe, nogawki i kurtałę :D ) w ciuchy i zasiadłem na delikatnie przeczyszczonego Kata (czyszczenie pomogło, ale po jakiejś godzinie napęd głośno upominał się o smarowanie :/) i ruszyłem na Zaporę.

Zapora w pełnej krasie

Tam odnalazłem kolejną świetną ścieżkę, później objechałem samą Zaporę, na której prowadzono jakieś roboty, wylewki betonowe czy cosik.

Przyjemny singiel, nie? :D

Później walcząc z co rusz wkręcającymi się w napęd liśćmi, przez Dębowiec śmignąłem pod oddaną niedawno obwodnicę, chcąc wkręcić się na jakiś nieoddany fragment, co się jednak nie udało.

Na zjeździe z Dębowca cosik odwaliło Reconowi (powietrze nie działa najlepiej w tego typu temperaturach :/) i zapadł się na zero :D Na jego szczęście, po podniesieniu koła nad ziemię, wszystko wróciło do normy. W ogóle coś dzisiaj pracował niecodziennie, z początku wykorzystywał cały skok (wcześniej nieosiągalne przy minimalnych ciśnieniach, nawet rzędu 40 PSI), by po owym zjeździe tkwić w SAGu rzędu 40-50% i chodzić tylko na większych dziurach.
Trza sprawdzić ciśnienie może? I tak muszę rower na gwarancyjny odstawić, także to ich brocha będzie :P

Ktoś chciał na gapę się kulnąć :P

Później chcąc, nie chcąc wróciłem do domu :)

tajemniczyjogurt | 17:06 wtorek, 22 listopada 2011 | linkuj |
Te moje też ciepłe, ale myślę o takich właśnie letnich. Strasznie podobają mi się te te gumowe na palcach.

kondzios230 | 16:53 wtorek, 22 listopada 2011 | linkuj |
Spokojnie, spokojnie, uczą mnie takich ciekawych rzeczy :D Tak czy owak Żółta Strzała już czeka na swoją kolej ;)

kundello21 | 16:33 wtorek, 22 listopada 2011 | linkuj |
Gapowicze świetni:D Też czasami zabieram...

Pewnie uszczelki w amorku nie bardzo znoszą zmiany temperatur. Tam wewnątrz są strasznie duże zmiany temperatur, bo powietrze sprężane podnosi swoją temperaturę, a na zewnątrz jeszcze zimniej niż latem. Dlatego wolę normalną sprężynę.

kondzios230 | 06:43 poniedziałek, 21 listopada 2011 | linkuj |
To są najzwyklejsze "letnie" uzupełnione polarową wkładką z narciarskich. Ciepło w łapy nieustannie, choć nie wiem jak będzie na szosie ;)

tajemniczyjogurt | 17:45 niedziela, 20 listopada 2011 | linkuj |
Mam od niedawna podobne, ale bardziej zimowe, rękawiczki rockridera, są świetne :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa sasie