Met Mythos

Środa, 25 sierpnia 2010

Ultra Flite

Zaczynamy od góry :D
Kupę czasu temu zakupiłem kask produkcji METa-z tego co się orientuję, najtańszy sensowny, dorosły, górski model-Mythos.

Od początku spodobała mi się ogólna koncepcja kasku- miękki daszek, który w razie gleby nie wytnie mi większego uśmiechu oraz konkretna liczba 15 otworów wentylacyjnych zajebiście współgrających z muskularną wizualną stroną garnka.

Skoro przy wizualnych pierdołach jesteśmy-trójkolorowe malowanie wygląda całkiem fajnie ale nagrzewa się jak piec hutniczy.

W środku widać czerwone (najszybsze :P ) gąbki, które dość spokojnie ogarniają pocenie się mej długowłosej łepetyny, oraz regulację 2 takimi dzyndzołami-dobrze trzyma, ale w czasie jazdy co najmniej trudno coś z nią zrobić.

+cena=199zł za ten kask to nie najgorsze pieniądze
+wentylacja= >20kmh przyjemny chłód ogarnia całą łepetynę
+wygoda, waga=po kilku minutach można o nim zapomnieć
+design=przynajmniej dla mnie
+w razie wypadku MET umożliwia kupno nowego kasku taniej

-nieco nie wygodne paski idące za uszami=mają tendencję do wykonywania dziwnych ruchów