Takie tam kulanko

Czwartek, 8 kwietnia 2010

15.0

Ultra Flite

Jako że pogoda dziś była bardzo zachęcająco rowerowa pojechałem na nieco rozszerzoną traskę, którą wałkuję od początku sezonu.

tivig | 13:32 wtorek, 13 kwietnia 2010 | linkuj |
Odezwij się do mnie na GG, mam pytanie. Numer 2215922, mogę być niewidoczny.

kondzios230 | 13:49 sobota, 10 kwietnia 2010 | linkuj |
Ok tylko napiszę egzaminy i można myśleć :)

Pogoda nadaje się tylko na sklepy-strój na rower zakupiony :D

tivig | 13:29 sobota, 10 kwietnia 2010 | linkuj |
Może być i coca-cola ;). Będziemy w kontakcie.

Szkoda że dzisiaj znowu pogoda do dupy :/.

kondzios230 | 07:40 sobota, 10 kwietnia 2010 | linkuj |
Emo- brrrrr, bez przesady :)

Co do piwka-ja raczej preferuję coca-colę :)

tivig | 22:19 piątek, 9 kwietnia 2010 | linkuj |
Szalony tzn? Jak nie jesteś emo-upośledzonym gościem, co pieprzy głupoty, to nie przeszkadza mi wiek :). Kiedyś można się spotkać np. w takiej chatce na drodze do Wapienicy. Dobre piwko tam leją ;).

kondzios230 | 19:17 piątek, 9 kwietnia 2010 | linkuj |
Dzisiaj to w ogóle pogoda kicha :) Ale wczoraj to dało się jakoś wyżyć.

Co do spotkania się na trasie-jak nie przeszkadza Ci mój szalony wiek to jak najbardziej :)

tivig | 14:06 piątek, 9 kwietnia 2010 | linkuj |
No pogoda zniechęcająca. Nie wiadomo czy będzie padać czy nie będzie. Jak siedziałem w robocie rano to zapowiadało się w miarę, ale 2h przed wyjściem pogoda się rypła. Ale pojadę sobie do Decatchlonu może kupię buty SPD albo spodenki z wkładką bo mnie supsko obciera od siodełka :).

Ja wczoraj sobie wyjechałem na BB, jakimiś bocznymi ścieżkami aż trafiłem daleko za Castoramę. Pobłąkałem się trochę i wróciłem bo nudno samemu. Strzeliłem 16km a szczerze mówiąc zmęczyłem się. Licznik mam teraz ustawiony tak że raczej zaniża wyniki, ale nie chce mi się już przy nim grzebać bo i tak muszę kupić nowy :).

PS.
W BB mieszkam od 1,5 roku. Na bajku śmigam od tygodnia. Można się kiedyś spotkać gdzieś na trasie jeśli nie miał byś nic przeciwko. Uprzedzam że jestem jeszcze totalnym amatorem i w niektórych tematach kompletnie zielony jestem. Ale jak poprawię trochę kondycję to zacznę się spotykać z ludźmi z BB i okolic na wspólne wypady w góry :). Pozdrawiam!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa asnas